n1wzAdy

Veckans webbtips - dajeroma mer fotboll till folket!comment_here


Bloggen att besöka om du gillar fotboll och Roma!

Jag tänkte bara tipsa våra läsare om en riktigt bra och trevlig fotbolls blogg vid namn dajeroma, gillar ni fotboll så är det bloggen för er utan tvekan.

Själv är Jag precis hemkommen ifrån ett rätt hårt träningspass. Jag har fått ett speciellt träningsschema ifrån min sjukgymnast, då jag skadade ryggen i en trafikolycka för snart 3år sedan.

Idag är jag mycket, mycket bättre i ryggen. Men jag måste träna upp både magen och ryggen för att bli nästan helt återställd. Själv överväger jag att köpa en Crosstrainer Monark Homeline 517, för jag testade på en liknande maskin för bara någon vecka sen.

Och bara efter en kvarts användning så kände jag av träningen i både magen, brösten och i ryggen (för att inte tala om benen!). Personligen så siktar jag på att vara helt återställd inom kanske ett halvår, samt att jag ska komma i mitt livsform nu till sommaren.

Men nog om den saken, njut av dom vackra målen här nedan och besök dajeroma för mer fotboll! själv ska jag kolla på den 3D animerade filmen "Dumma mej". Cheers!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Z i r r e s ♥

aa!

Date: 2011-03-12 Time: 19:58:15 Url: http://zirres.blogg.se/
Postat av: Anonym

- awh tack så hemskt mycket du gjorde min dag robin!

Date: 2011-03-13 Time: 19:12:45 Url: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Robin

- Dajeroma

Det var så lite tjejen =) det var/är du värd!

Date: 2011-03-13 Time: 20:20:33 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy