n1wzAdy

internet explorer 9 - Release den 14 mars!comment_here


Den bästa versionen utav IE så här långt, enligt många.

Jag noterade precis att Microsoft tänker släppa sin efterlängtade IE v 9 nu på måndag (14 mars). Personligen så har mitt IE användande bara sjunkit och sjunkit med tiden sedan jag upptäckte Firefox för bra många år sedan. Dom få gångerna jag använt mig utav IE är för att somliga sidor kräver det (winupdate t.ex) och när jag vill checka hur bloggen ser ut i IE.

Men det verkar som om jag kanske får tänka om nu. För MS tycks ha fixat till det mesta som jag inte gillat med tidigare versioner utav IE. Typ att det går segt som kola smet, väldigt opersonlig webbläsare, bättre flickhantering och ett fräschare utseende.

Enda negativa med IE9 (som jag ser det så här långt) är att Win XP användare INTE kommer att kunna använda sig utav MS nyaste webbläsare. IE9 funkar ENDAST för Win7 och Vista.

Beta testningen utav IE9 har hållt på bra länge nu, men nu släpps alltså den skarpa version om bara ett par dagar. MS är ju som bekant rätt pressade utav Mozillas Firefox och googles Chrome. Så må den bästa webbläsare vinna!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack, jag har blivit rätt lagad nu.

Har du fått kontakt med dina vänner i Japan?

Date: 2011-03-11 Time: 15:17:23 Url: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Robin

- LORISSA

Hehe ^^, yes, dom lever som tur är. Men det är över 20människor som dött så här långt, och dödssiffrorna lär knappast avta heller tyvärr...

Date: 2011-03-11 Time: 21:04:38 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy