n1wzAdy

Journey to Silius - Remixarcomment_here


Definitivt en NES titel som man ska spela.

Folk kollade lite snett på mig på bussen idag. Anledningen till det stavas Journey to Silius, ett NES spel som jag minns med glädje. Jag satt nämligen och nynnade till flera utav låtarna till JTS på vägen hem. Musiken är väldigt clatchy och den sätter sig på äns hjärna väldigt lätt.

Jag antar att jag var lite väl inne i groovet att jag helt och hållet glömde bort att det faktiskt fanns andra människor runt omkring mig xD det ska dock nämnas att JTS är en grymt bra action titel för NES också. JTS är troligen en utav de bästa NES action titlarna som gjorts.

Konstigt nog så är det rätt få som hört eller äns känner till titeln idag. Inte äns de som är uppväxta med NES känner till JTS (de flesta utav de ialla fall). Det tycker jag är väldigt synd, då de missat en väldigt bra titel. Jag vet inte om JTS finns via Wiiware nu mera (det hoppas jag verkligen att det gör!), så att fler människor får en chans att upptäcka den bortglömda pärlan från NES gulderan.



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Louise

ja surt är de !

Date: 2011-06-21 Time: 13:19:54 Url: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Nellie

Nu är det dags för veckans blogg igen! Anmäl dig och få chans att vinna massor av läsare! ;) <3



http://nellieel.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-3-1.html#comment

Date: 2011-06-21 Time: 13:29:41 Url: http://nellieel.blogg.se/
Postat av: Robin

- Louise

Man vänjer sig -_-



- Nellie

Okej =)

Date: 2011-06-21 Time: 21:02:12 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy