n1wzAdy

Justin Bieber sorteras som bebis musik xDcomment_here


Ja, vad ska man säga. Jag antar att personen som ansvarar för det här INTE är ett JB fan.

Fråga mig inte varför, men just nu så verkar allt handla och kretsa kring någon snubbe som heter Justin Bieber (som jag ärligt talat inte har den blekaste vem det är). Han är någon slags teen pop idol vad jag förstår det som. Fick även typ veta att han troligen är världens mest hatade artist också.

Man behöver inte äns sök på hans namn på google eller youtube. Hat kommentarerna haglar emot honom på videos som inte äns har något med honom att göra. Jag kan lyssna på en Slayer låt så scrollar man ner lite så finner man med största säkerhet en hat kommentar riktat emot Justin.

Om jag inte minns fel så fanns det personer i Usa som planerade att döda honom för inte så länge sedan? (eller var det N-sync?, morsan tjalade på sin son i vilket fall). Jag såg en slags parodi på honom via Vakna upp till the voice och det var så jag började fundera över vem denna Bieber egentligen är?

Jag menar, jag har hört det där namnet i alla möjliga konstiga sammanhang. Online när jag spelat quake live, när jag läst på spelforum osv. Inte för att jag vill kasta mer skit på snubben och hans fans...men för min egen del så är det inte min typ av musik alls.

Det tycks dock vara många som rider på JB vågen på ett eller annat sätt. Dom flesta driver med honom och tjänar pengar på det. Personligen så anser jag att man får lyssna på vad man vill och att det är en smak sak, sedan är det väl en hel del avundsjuka inräknat i det här.

Vad tror ni själva?



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: GUEVACCI

ja super gott! :)

Date: 2011-02-27 Time: 16:22:09 Url: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Wilma

sv; Nja, inte jag heller.. Men jag kan inte heller påstå att jag är bäst på att åka skridskor direkt.. ;)

Date: 2011-02-27 Time: 17:46:06 Url: http://wilmaelinmaria.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy