n1wzAdy

Spelkväll med tjejer från Afrikacomment_here


Ja du, är man rasist så missar man en hel del fint i livet.

Igår hade jag riktigt jäkla kul. Satt och chattade & spelade online med flera stycken tjejer från Afrika (Kenya, Nigeria, Tanzania och Sydafrika). Tv-dataspels scenen växer så det knakar där nere. Då kanske ni undrar vad det var för spel som vi spelade?

Det var blandat. Men det var CS, Starcraft och Left 4 Dead 2. Mellan rundorna så fick jag typ veta hur mycket som helsta om deras respektive hemland. Här i Sverige är man ju en rasist om man gillar sitt land, tycker om nationalsången, traditioner osv.

Tjejerna från Kenya måster vara super rasister i sådant fall. Dom älskar sitt land in i döden. Alla jag snackade med var dessutom grymt bra på engelska och hur trevliga som helst att göra med. En sak som jag la märke till (eftersom vi camade då och då) var hur grymt jäkla snygga tjejer det finns nere i Afrika.

My god, och i sydafrika finns det ju alla möjliga blandningar (gott och blandat typ). Men dessvärre så fick jag veta något mindre postivit. Männen i flera afrikanska länder är inte så där jätte snälla mot sina fruar och flickvänner. Men det har börjat bli bättre, speciellt i dom länderna där kvinnorna haft makten i många, många år.

Personligen så tycker jag inte våld utav något slag. Men våld mot barn och kvinnor gör mig riktigt jävla förbannad. Och det är många som far illa i Afrika, speciellt kvinnor.

Efter spelturen så vart jag till och med inbjuden att komma till Kenya haha. Aldrig äns satt min fot utanför Sverige, men seriöst talat så börjar det bli dags att vidga mina vyer. Och vem vet, kanske hittar man någon tjej där nere P:

En sak kan jag ialla fall säga om just Kenya. Kvinnorna där tycks ha någon slags super gen, med tänke på hur jäkla vältränade dom är. Ser ju ut som värsta amazon kvinnorna. Kort sagt så gillar jag kvinnor av alla de olika sorter och färger. Bara dom är trevliga att ha att göra med så :)



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: äsch, vad ska det vara bra för? Dessutom är det ju lika mycket kalorier i naturgodis som i annat :)

Date: 2010-12-29 Time: 14:26:22 Url: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Giz

sv: hahahahah ah, precis^^ haha. klockren kommentar^^

Date: 2010-12-29 Time: 14:52:52 Url: http://SweGizmo.se
Postat av: anonym

snygg tjejen längst upp var =)

Date: 2010-12-29 Time: 15:13:40 Url: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Half man Half dog

Hah, jag gillar sverige och sveriges nationalsång. Vet inte vart du fått rasist biten ifrån...



Men coolt inlägg, visste inte att tjejer i de länderna spelade CS t.ex. hah!

Date: 2010-12-30 Time: 00:24:58 Url: http://www.nattstad.se/crazychicken
Postat av: Robin

- LOVEBOMB

Good point, fast jag brukar äta mest nötter



- Giz

Jag var med i viktväktarna i hela en dag, en gång i tiden. Sen sket jag i det och började på gym. Ångrar inte det valet. Dom hetsar bara med kalorier hit och dit. Träna rätt och lev istället.



- lailaa

Det håller jag med om :) tycker en hel del svarta tjejer är vackra. Ta Megan Good eller Esther Baxter bara t.ex snacka om ögon godis



- Half man Half dog

Tja, vi är enda landet i världen som förbjudit våran nationalsång på flera skolor, anser att flaggan är rasistik, förbjuder att ha landslagströja på sig vid skolfoton, ändrar på våra kultur dräkter, har politiker som bajsar på våra traditioner och vårat arv och säger att vi inte har någon kultur (precis allt kommer ute ifrån).



Listan goes on and on. Man känner inte precis mycket stolthet över att vara så kallad svensk idag om jag säger så. Tack för dina fina ord dock, jag har snackat med många fina tjejer från Afrika faktist. HAha, det trodde inte jag heller. Men precis som jag skrev, så växer det så det knakar där nere. Ha det great!

Date: 2010-12-30 Time: 10:30:40 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy