n1wzAdy

Iced Earth - Worth dieing forcomment_here


Grymt band och grymt album cover.

Ni får gärna rätt mig om jag har fel. Men jag tyckte mig ha hört idag att SJs lösning på alla tågproblemen var att sätta in tåg som var/är över 50år gamla (som uppenbarligen stått på museum tidigare). Det måste verkligen var den ultimata förutmjukelsen för SJ.

I klarspråk så är alltså 50år gamla svensk tillverkade tåg bättre än dom nyare fransk tillverkade pudel tågen? det är alltså vad dom säger. Tillåt mig att skratta, så med andra ord hade vi sluppit en hel del förseningar i tågtraffiken om vi kört på dom gamla tågen redan ifrån början och börjat tillverka nya sådana (med förbättringar efter dagens mått mätta givetvis).

Jag tror ärligt talat inte att SJ kan sjunka djupare ner i skiten än vad dom redan gjort. Först har dom pissat på alla sina kunder två vintrar i rad och stått i tve och smackat en jävla massa skit och lovat saker hit och dit. Sen så kryper dom slutligen till korset och sätter igång tåg som är äldre än min egen far.

En applåd SJ verkligen. Ni är fan en skam för vårat land. Folk utomlands skrattar åt er. Hörde att flera företag fått så pass nog utav alla tågförseningar att dom fixat så att största delen utav deras personal kan jobba hem ifrån. Om SJ har sådana här problem i fredstid, måtte det då fan aldrig bli krig i Sverige i sådant fall.

I grund och botten så handlar det om ren och skär girighet. Och alla skyller ifrån sig, det ska uppenbarligen finnas en ansvarig för just underhållet utav rälsarna. En så kallad "Snö general". En person som är lika mytombunden som självaste snömannen.

Ingen vet vem han/hon är. Det är ett moment 24, och det är ett väldigt smart drag från både politiker, banverket och SJ. För då kan inte folket/SJ kunderna rikta sin ilska eller missnöje mot någon. Och ingen kommer att få bära hundhuvudet heller.

Sorry, men jag var tvungen att skriva av mig. Vi måste ha haft turen att få idioter på var enda viktig position i hela Sverige. Generation puckophontas.

Är det ärligt talat någon där ute som tror att SJ kommer att lyfta ett finger för att se till att det INTE blir en upprepning utav det som hänt detta året nästa år? trodde väl inte det heller. Är nästan så att man är motiverad att ta fram en teleporter teknik, då jag lider med alla stackare som måste plåga sig själva till och från jobbet via SJ.

Jag får ge er en liten tröst ialla fall. Iced Earth kan nog muntra upp vem som helst med sina gryma gitarr solon och sound. Enjoy!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad ska du göra nu på mellandagarna fram till nyår? =)

Date: 2010-12-27 Time: 23:30:51 Url: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Robin

- L A I L A

Jag ska nog försöka att läsa igenom alla tidningar och böcker som jag inte hunnit med att göra tidigare. Sen har jag underhållit mig med att ragga fruntimmer.



Uppenbarligen så har jag gått och blivit en riktigt babe/hunk utan att ha lagt märke till det själv P: så vi får väl se vad som händer. Själv då?

Date: 2010-12-27 Time: 23:37:32 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: LIENE

snyggt cover verkligen!

Date: 2010-12-28 Time: 09:21:26 Url: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

Jag skulle kunna tänka mig att tatuera in en sådan demon brud på min kropp faktist. Så kan man ju dra ett skämt också varje gång någon frågar om tatueringen "Ah, det är min fru" P:

Date: 2010-12-28 Time: 10:26:51 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy