n1wzAdy

Mr.Bones soundtrackcomment_here

mr bones soundtrack
Ronnie Montrose gjorde ett grymt jäkla bra jobb med soundtracket till Mr.Bones.

Jag gjorde precis en riktigt intressant upptäckt. Det i och med att jag länge suktat efter att få äga en Sega Saturn, samt musik/äventyrsspelet "Mr.Bones" (Zono Incorporated). Det ligger nämligen till på följande vis. Original soundtracket (Som gick att köpa då, för en halv evighet sedan) innehåll 16st låtar.

Men när jag letade runt på nätet efter mer information om både spelet och soundtracket. Då visade det sig att det fanns/finns 8st låtar till (Hemliga spår, samt låtar som inte kom med på skivan). Så det ska "egentligen" vara 24st låtar totalt sett.

Så jag bestämde mig för att sätta ihop en video utav alla låtarna, och ladda upp på youtube (Då ingen annan gjort det). För jag älskar verkligen soundtracket! Och det har vi bla Ronnie Montrose att tacka för. så lyssna och njut!




robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy