n1wzAdy

Hatsune Miku Project DIVA f - Kommer till PS Vitacomment_here

hatsune miku project diva f
Miss Hatsune Miku. 

För ungefär ett halvår sedan så hörde jag talas om Hatsune Miku för första gången. Till en början så trodde jag att det rörde sig om en ny Anime serie, eller möjligtvis ett spel. Men det skulle visa sig att Hatsune Miku i själva verket var/är världens kändaste icke existerande sångare.

Det eftersom Hatsune består utav binärkod, och hennes röst är skapt med hjälp utav en sång synthesizer programvara (Vocaloid, som är skapat utav Crypton Future Media). Hur som helst. Jag hörde för bara något dygn sedan att SEGA tänker släppa Hatsune Miku Project DIVA f till PS Vita framöver (i början utav 2014).

Som jag förstått det. Så kommer även spelet att släppas till PS3an. Så är man ett Hatsune Miku fan. Då har man helt klart något att se fram emot!

“We’re excited to bring this global phenomenon and share it with fans in the West,” said John Cheng, President and COO, SEGA of America. “Now gamers will be able to experience and enjoy Hatsune Miku: Project DIVA f anywhere, anytime, and on the go with the portable handheld version.”

Källa:
Sega

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: parlplattekonst.blogg.se

Sv: Jag har aldrig gjort länkbyten förut, och det är nog inte min grej riktigt. Jag har aldrig tänkt min blogg som en spelblogg, det är ju egentligen en pysselblogg. Men du har ju rätt, det är ju en spelblogg också. Tack haha :D Jag säger till om jag blir redo för länkbyte ;)

Svar: Tja =) Jaså? Ah, okej. Jag förstår. Hehe, ja, alltså. Det var min första tanke i alla fall =) Det var så lite så ;) Gör du det ^^ Ha det!
The Gaming Ground

Date: 2013-11-24 Time: 15:05:55 Url: http://parlplattekonst.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy