n1wzAdy

Resident Evil - S.D Perrycomment_here

sd perry resident evil
S.D perry böckerna är bara ett måste om man är ett Resident Evil fan.

Om jag bara fick välja en enda spelserie utav alla som min nr 1 favorit. Så måste jag säga Resident Evil (Jag har till och med fått mitt Gamertag och nick från RE serien), och är man ett riktigt hardcore fan så måste man ju givetvis äga och samla precis ALLT som berör serien (Inte "bara" själva spelen).

Själv så har Jag både Resident Evil t-shirts, nyckelringar, vapen, dogtags och gud vet vad mer. Men RE böckerna utav S.D Perry är nog det i samlingen som jag värdesätter allra högst. För sitter man och lyssnar på RE musiken i ett nedsläckt rum, samtidigt som man läser någon utav S.D Perrys böcker. Så får man verkligen in den rätta RE känslan imo. Jag har inte läst ut alla böckerna än.

Men de två första har jag hunnit med att läsa ut, och jag gillade/gillar verkligen böckerna skarpt. Därför så tycker jag helt klart att ni borde införskaffa samtliga utav S.D Perry´s RE böcker ni med, om ni nu inte redan har dom i er ägo vill säga.

Sedan så är det bara att krypa ner i er favoritfåtölj, och njuta av skräck klassikern i bokform!

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy