n1wzAdy

PewDiePie - Den största stjärnan på youtubecomment_here

pewdiepie
Mr Felix Aka PewDiePie.

Ah, så vi möts igen. Den svenska avundsjukan alltså, den dyker upp allt mer frekvent och ofta nu för tiden. För jag antar väl att ni redan hört? PewDiePie är nu nr 1 på youtube. Det fick dock en baksida med all framgång och kändisskap.

För ju mer känd man är, och ju mer framgångsrik man är. Ju mer snackar folk skit om en, sprider rykten osv. Det var en minst sagt intressant läsning som jag fick på FZ och Flashback. Samtidigt så bör man väl dock ha i åtanke, att det är skillnad på idioter, internettroll och haters (Hatare).

En sak har de dock gemensamt, de skriver hatfula och elaka kommentarer på nätet. Jag har även märkt att OM man blir för stor för Sverige, då gör man bäst i att flytta härifrån. För annars kommer folk att kväva en. För i Sverige är det ju fult att lyckas, och man ska ju helst inte tro att man är något heller.

Samt så finns det ju en hel del som resonerar på följande vis också "Om inte jag kan lyckas, så ska du inte heller lyckas!". Själv så respekterar jag Felix, och ser upp till honom. Just för att han "lyckats". Jag har även rätt så svårt för att hata en person som jag inte känner personligen.

Men som sagt, jag är rätt övertygad om att majoriteten utav alla taskiga kommentarar, kommer ifrån personer som "bara" är avundsjuka på Felix framgång. Det här är ingen fan kärleksförklaring till PewDiePie eller liknande från min sida.

Jag konstaterar bara fakta. Tycker man inte om Felix videos, strunta då att kolla på de. Svårare än så är det inte. Man behöver inte göra personangrepp och liknande. Det ska ju även nämnas att PewDiePie börjat engagera sig en hel del inom diverse olika välgörenhetsprojekt.

Så imo, så bidrar han med en hel del gott i världen. Vilket är mer än vad alla hatare, internettroll i hela världen någonsin kommer att bidra med.

Källa:
FZ



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy