n1wzAdy

Apple släpper Ipad 4 den 2 November?comment_here

apple ipad 4
Nu vart det genast mycket svårare för mig att välja. Ipad 4 eller Ipad mini. Hmm...

Man ska smida medan järnet är varmt är varmt brukar man ju säga. Och Apple tolkar verkligen det där bokstavligen. För deras Ipads säljer ju som glass på en varm sommardag (Vilket Apples marknadschef Phil Schiller gladligen berättade om under Apples event också). Grejen är bara den att för Apples del. Så är varje dag en solig dag, och deras glass tycks aldrig ta slut.

Så inte nog med att Apple utannonserad Apple mini under sitt event för något dygn sedan. De hintade även om Ipad 4 i samma veva. Ipad 4 sägs ha en dubbelt så hög presetanda än Ipad gen 3. Då Ipad 4 kommer att använda sig utav en A6X processor (vilket är uppföljaren till A5X).

Så vad tycker jag själv om det här då? För min del är det cool. Eftersom jag inte äns äger en Ipad i dagsläget. Men jag kan väl föreställa mig att en del är lite sura över att Ipad 4 kommer väldigt tätt inpå Ipad 3.

Jag tror dock att jag bestämt mig för att köpa en Ipad 4. Releasen utav Ipad 4 sägs dessutom äga rum den 2 November i Usa (samt i fyra olika modeller). Launchpriset kommer att ligga på runt 4000kr. Priset kommer dock att variera beroende på vilken Ipad 4 modell man väljer.

Vill ni veta mer om Ipad 4. Då ska ni checka In techradars artikel.



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy