n1wzAdy

Veckans babe - Franchesca Del Carpiocomment_here


Om man mixar Colombia med Italien och Peru. Så kan en vacker kvinna så som Franchesca Del Carpio uppstå.

Efter flera veckors frånvaro (pga arbete och studier), så är jag tillbaks i matchen igen. Min allra första artikel på väldigt länge kommer att ha fokus på den latinska vixen bruden Franchesca Del Carpio, från Orange County, Kalifornien Usa. Då jag är väldigt förtjust i sportbilar och racing spel, så var det också på så vis som jag hörde talas om Carpio.

För hon har medverkat i en hel del magasin, och gjort fotosektioner på flera bilmässor i Amerika. Jag har väl i stort sätt alltid haft en vis försmak för latinska kvinnor, jag antar väl att Del Carpio är ett bra ex på varför jag gör det.

Jag kan ialla fall säga en sak som är sant gällande latinska kvinnor (det gäller knappast alla, men många), de har ett jäkla temperament och humör. Men ingen är perfekt, eller hur? hur som helst så valde jag ut Del Carpio som veckans babe, av den enkla anledningen att hon gjorde min dag.



player x
/Player X
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, ja den glassen kom tillbaka iår ^^

Date: 2012-05-25 Time: 01:00:35 Url: http://four.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh, grattis på födelsedagen då :D

Date: 2012-05-25 Time: 06:16:52 Url: http://atilio.blogg.se/
Postat av: ami

det var ju inte alls illa! jo, mina förra överlevde 4 år i olika väder, mycket jogg och promenader :)

Nu sitter dom nya fint på mina fötter ^^

Date: 2012-05-25 Time: 08:13:36 Url: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Robin

- Carro (Jonas)

Ah, där ser man =) då får jag väl hålla ögonen öppna efter den då!



- sandra (Robin)

Tack så mycket!



- ami

Tack =) haha, ja! jag tänkte ta lite bilder på mina gamla skor, så får folk se själva hur jäkla slitna skorna var och är xD härligt =)

Date: 2012-05-25 Time: 10:46:23 Url: http://thegamingground.com/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy