n1wzAdy

Secure password generatorcomment_here


På bara ett par klick så kan man få fram ett väldigt starkt lösenord på tre röda.

Jag tänkte bara tipsa er om pctools (Symantec) lösenordsgenerator på nätet. För påtok för många människor använder sig utav för lätta och svaga lösenord i sin vardag. Oftast så har det också med ren lathet och bekvämlighet att göra.

Ni vet, att man väljer ett lösenord som baseras på sitt personnummer, födelsedag, bostadsnr osv. Det är helt fel. Ett lösenord ska inte ha någon som helst förknippning med ens liv att göra, lösenordet ska inte heller vara logiskt. T.ex. att man kör på ett bandnamn, spel eller ens favorit film.

Kort sagt, ingen ska kunna gissa sig till vad ens lösenord är för något. Det ska vara blandade siffror, stora och små bokstäver, samt specialtecken. Men pallar man inte att hitta på ett sådant själv, så fixar pctools det åt en. Better safe then sorry, som sagt var.

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Linn på Me Style

haha, det var en rolig kommentar det, det är en modell för nelly.se. fråga deras kundtjänst så kan de nog fixa en date till dig ;) kram

Date: 2012-05-26 Time: 17:13:25 Url: http://www.mestyle.se
Postat av: Linn på Me Style

då är du ju iaf byxmyndig haha!

Date: 2012-05-26 Time: 17:42:15 Url: http://www.mestyle.se
Postat av: Anonym

Jag håller med dig att det är skolan, dagis, föräldrars ansvar att det inte blir så.



Jag har alltid varit en glad prick men jag visade aldrig åt min familj att jag blev slagen (sminkade över det under flera års tid) och tröståt min smärta.

Jag hade inga vänner alls, bara via datorn. För jag kunde inte ens gå ut på samhället utan jag fick skit. Mitt rum blev allt. Lärare, skolkuratorn, rektorn dom sa att det var mitt eget fel att dom behandlade mig illa i skolan, att jag borde tänka på vikten, min stil och hur jag är. Jag pratade nästan aldrig i skolan, så jag vill visa alla.



Jag vill visa att det är fel att människor struntar att det finns, att allt sådant är inte bara på tv.

Date: 2012-05-26 Time: 18:32:48 Url:

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy