n1wzAdy

Nancy drew - Tomb of the lost queencomment_here


Tro det eller ej, men det här är den 26e delen i Nancy Drew serien. Och enligt många, den allra bästa delen (så här långt) dessutom.

Nu ska jag inte vara fördomsfull utav mig. Men jag fick den bilden utav Nacy Drew spelen som "tjejspel" (utvecklarna heter ju dessutom Her Interactive). Men jag vägrar att se det på så vis. Jag menar, jag har alltid gillat äventyr och klicka & peka spel.

Dessutom så råkar jag vara grymt intresserad utav Egyptisk historia. Så jag kunde helt enkelt inte slita blickarna ifrån Nacy Drew - Tomb of the lost queen. Ett spel som även fått rätt hyffsade betyg (80% i snitt). Trailern övertygade mig om dess storhet så att säga.

Så ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om "tjejspels" stämpeln (om det nu råkar ligga till på så vis). Så gillar man äventyrsspel med peka och klicka gränssnitt, då kan Tomb of the lost queen mycket väl vara något för dig!



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: vi får hoppas på det :)

Date: 2012-05-26 Time: 22:59:57 Url: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

det där borde jag testa!



- haha tack! :D ooh nice, måste bygga på min solbränna känner jag ;)

Date: 2012-05-26 Time: 23:18:53 Url: http://adaras.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy