n1wzAdy

E3 2012 - 5-7junicomment_here


Om inte Valve visar upp något nytt ifrån Half-Life 3, då tänker jag seriöst talat utveckla spelet själv!

Det är bara lite drygt en vecka kvar nu tills E3 öppnar dörrarna, och hela världens speljournalister och spelintresserade släpps in (vare sig om man är där fysiskt eller ej). Förra årets E3 var något utav en besvikelse enligt de flesta, så jag hoppas verkligen att årets upplaga kommer att bli bättre.

Själv så kommer jag att bli tok besviken om inte Gabe och Valve avslöjar något nytt om Half-Life 3. Utöver det så ser jag fram emot att få se mer utav Wii-U, och att MS och Sony "kanske", säger något mer om 720 och PS4.

Men utöver det, så har jag väl egentligen inga större förväntningar, förhoppningar eller önskemål. Så jag blir fullt nöjd om jag bara får se HL3, mer om Wii-U, och lite mer detaljer kring PS4 och 720. Resten är bara en bonus imo.

Vad ser ni själva fram emot att få se och uppleva under årets E3?


Tidigare så var boothbabes förbjudan på E3. Men nu så är de tydligen tillbaks igen.



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: haha okej :)

Date: 2012-05-27 Time: 12:17:41 Url: http://tjejenida.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy