n1wzAdy

Diablo 3 - I am ERRORcomment_here


So...we meet again!

Det vart både komiskt och tragiskt på en och samma gång igårkväll när jag försökte hjälpa min far med hans Diablo 3. Först en evighets lång installation (16GB), typ 1-2timmar, sedan fick jag lov att uppdatera hans grafikkort (30-40min).

Kunde han spela D3 sen då? svar nej, för D3 drog igång en uppdatering. Ytterliggare 30-40min senare, kickar igång spelet. Hallelujah! trodde vi, men efter spelets intro så var det access denied. För min far hade inget battle.net account.

Vid det här laget så suckade vi så pass högt att taket nästan lyfte. Ut på nätet, regga ett battle.net konto (med allt vad det nu innebär). Starta spelet igen.

Allt för att mötas utav felet "Error 315300 Incorrect Username/Password" vid inlogg. Vid det här laget så började jag tugga på mina naglar, sedan kom jag på att jag glömt att aktivera D3. Så ut på nätet igen, fixar aktiveringen.

Startar D3 igen, Error 315300 Incorrect Username/Password. IGEN! (ctrl c+v fungerar ej) ut på nätet igen, in på Blizzards forum. "Vi har allvarliga server problem just nu, men vi jobbar på att fixa det". Efter 12års väntan (för min far) och flera timmars slit för att få D3 att fungera, så sätter flera fel stopp för D3 festen helt och hållet.

Besvikelsen var stor från min fars sida, och jag anser att det är långt ifrån okej att släppa en produkt med så här många fel. Blizzard, make D3 work ffs...



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

Hoppas de förbli så ;) haha En tjej vars kille också längtat efter D3 ;) Kram

Date: 2012-05-25 Time: 11:08:29 Url: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy