n1wzAdy

Zombies ate my neighbors tributecomment_here

zombies
ZAMN var nog ett utav de allra första survival horror co-op spelen som existerade på det tidiga 90talet.

Efter ungefär 3 dygns insamlande utav filmmaterial ifrån Zombies ate my neighbors till Mega Drive. Så satte jag mig ner och började snickra på en tribute video. Efter ett X antal timmar så lyckades jag få ihop något som jag är relativt stolt över.

Slutprodukten vart rätt så bra imo. Så jag hoppas ni, och de som jobbade med Zombies ate my neighbors (LucasArts) också kommer att tycka det. Så, enjoy!




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy