n1wzAdy

Veckans webbtips - Nerdfitnesscomment_here

nerdfitness
Steve Kamb. Gamer, nörd och vältränad. Can you digg It!

Jag fann en tämligen intressant sida för de som är intresserad utav både nörderi, teknik, gaming och träning. Nerdfitness bevisar helt klart att den stereotypa bilden utav nördar inte längre stämmer (smällfeta, bor i en källare ect ect).

Själv har jag totalt sätt gått ner 54kg (från 130kg, till 76kg), och spelen var en stor hjälp för mig faktiskt. Speciellt sport spelen. Det hela började faktiskt med att spelade EAs fifa nyaste fifa spel 2001, på så vis så började jag sakna att spela fotboll själv, på riktigt.

Men jag var som sagt var extremt överviktig, så jag ville ta tag i det för att kunna spela fotboll igen. Vilket jag också gjorde och lyckades med. Nerdfitness blandar just de två sakerna som jag älskar mest utav allt. Nämligen tv-dataspel och träning.

Så gillar ni också träning och tv-spel, checka då in Nerdfitness!




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy