n1wzAdy

Veckans babe - Alana Blanchardcomment_here


Alan har i stort sätt vunnit allt som går inom surfing sporten. Det trots sin ringa ålder på 22år.


Jag var inte direkt något ess på skatebording när jag var yngre. Det ska erkännas direkt, asfalten hatade mig helt enkelt. Det gjorde dessutom rätt så jäkla ont att faila, så jag la ned skateandet relativt snabbt. Jag började istället få upp ögonen för en annan sport.

Nämligen surfning. Nu var jag inte direkt så där jätte atletisk på den tiden, men jag var lika envis då som nu. Tro mig, det krävs super mycket träning, ett bra balanssinne och en vältränad kropp för att kunna tävla på proffsnivå inom surfning.

Men i mitt fall, jag ville bara ha kul. Elitnivån lämnar jag åt proffsen. Därför är det ytterst passande att veckans babe är just både ett surfning proffs och en babe. Jag syftar på surfing underbarnet Alana Blanchard från Hawaii Usa.

Alana har typ vunnit fler tävlningar än vad jag har fingrar och tår, hon har mer eller mindre staplat upp priser i sin troféhylla sedan 2005 (på proffsnivå). Förutom det, så är det något speciellt med tjejer som surfar också, de har en helt annan livsstil, syn på livet och mentalitet.

De är mer laid back helt enkelt. Fast det är nog rätt ömsesidigt, oavsett kön. Alla jag känner som surfar är störtsköna människor. Det går inte helller att blunda för det faktumet att Alana Blanchard är minst lika bländade vacker som det vattnet hon surfar i.

So there you have It, veckans babe för denna gången är Alana Blanchard!




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- haha ja vi verkar båda ofta ha full rulle! ;P Ska svara på ditt mejl asap jag med! Fy för att vara efter med allt hela tiden ...

Nu försöker jag hinna ikapp lite med kommentarerna. Bara en vecka efter :P

Date: 2012-03-27 Time: 23:46:25 Url: http://adaras.se
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

ja men vad trevligt, ja skicka över en länk de vore trevligt :)

Hur har din dag vart då? Kram :)

Date: 2012-03-27 Time: 23:51:04 Url: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Haha, njae... jag gillar vitlök faktiskt - fast kanske inte om man ätit så mycket att man till o med svettas vitlök. DÅ är det lite jobbigt, haha :P

Min mage ballar ur direkt om jag tagit för mkt chili eller cayenne, men curry funkar hur mycket som helst, tabasco likaså :) Vitlök kan jag vräka ner i maten utan att det märks det minsta :D

Date: 2012-03-28 Time: 01:47:54 Url: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Robin

- ADARAS

Det är helt okej, jag förstår dig =) haha! ja, vi kan nog relatera en hel del till varandra på det planet. Men så är det ju, min arbetsdag slutar oftast runt 00:00 6-7 dagar i veckan.



Men så är det ju när man är egenföretagare. Det får man räkna med. Bara att du gör det när du har tid och ork =)



- Bella

Jag fixar det åt dig sen när allt är klart =)den har varit riktigt givande faktiskt. Då jag fått grymt mycket gjort!



- Annika

Haha! nej, då har man ätit på tok för mycket vitlök xD lagom är bäst. Jag blandade de tre sakerna i en soppa idag faktiskt, så jag bränner liksom kalorier under hela dagen =)



Så bara genom att tillsätta rätt saker i matlagningen så kan man gå ner i vikt och bränna fläsk och kalorier!

Date: 2012-03-28 Time: 16:29:18 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy