n1wzAdy

Teenage Mutant Ninja Turtles 3 - Woot?!comment_here


Konstigt nog sä släpptes bara TMNT 3 - Manhattan Project för den japanska och amerikanska marknaden. EU fick den aldrig...

Jag gjorde just precis en rätt intressant upptäckt. Är ni precis som jag födda på 80talet, så växte ni garanterat upp med Teenage Mutant Ninja Turtles. I mitt fall så började det med att jag köpte det allra första svenska nr utav TMNT (släppt 1990, jag har den kvar i min ägo), därefter var jag fast.

Sedan slog ju den tecknade tv-serien igenom på allvar. Därefter följde både kläder, långfilmer, musik och tv-spel. Just tv-spelen var nog det enda som var direkt bra, jag menar, filmerna var ju rent skärp (det var typ bara den första filmen som var sevärd och okej, uppföljarna var rena dyngan).

Men om vi fokuserar på spel delen. De första två TMNT spelen till Nes kände jag ju till (och säkerligen ni också), men jag hade inte den blekaste att det fanns en del 3 till Nes. Den enkla förklaring till det beror såldes på att TMNT3 ALDRIG släpptes i EU, utan bara i Amerika och Japan (utav nog konstig anledning).

Då jag aldrig spelat TMNT3 så har jag inte den blekaste hur vida spelet är bra eller ej, men dess soundtrack är rätt så nice ialla fall.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy