n1wzAdy

Ghost Recon Online - Skriva upp dig för betan!comment_here


Yepp, det är en F2P titel.


Jag tänkte bara uppmärksamma er på att ni nu kan skriva upp er för Ubisofts beta utav Ghost Recon Online (om ni nu inte redan gjort det). Ubisoft hakar tydligen också på trenden med free-to-play titlar via nätet i och med sitt GRO. Frågan är bara om GRO kommer att kunna tilltala fansen, och om det kommer att leverera?

Nåväl, betan kommer väl (förhoppningsvis) att ge svar på en del utav våra frågor ialla fall.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Patricia♔

Hatar när det ringer anonyma nummer, svarar aldrig. Svarar knappt på synliga nummer om det inte är så att de ligger i telefonboken^^. Och om det är någon som ringer runt fyra är det absolut inte okej!



Hoppas du får en fin onsdag.

kram

Date: 2012-03-28 Time: 13:01:43 Url: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Robin

- Patricia

Inte jag heller, grejen var ju bara det att jag låg och sov, kl var 4:00. Jag svarade per automatik eftersom jag trodde det hänt något.



Andra gången var dock inte nr dolt, och när jag kollade upp det (spårade) så fick jag fram en del intressant info. Precis som jag nämde tidigare, så tror jag att det rör sig om en öststat liga som checkar läget om folk är hemma eller ej...



Tack det samma du madam =)

Date: 2012-03-28 Time: 16:20:32 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy