n1wzAdy

Star Wars - Som jag minns detcomment_here

star wars
George Lucas dödade Star Wars när barnversionen kom ut imo.
 
Lucas är nog mer girig än vad EA och Activision är ihop. Jag menar, Star Wars 3D. Wtf? liksom. Har man redan sett filmerna ett X antal gånger tidigare, varför ska man öppna pluskan och betala för samma filmer igen?. Allt för lite 3D effekter och extra features.
 
Hur girig får man vara egentligen? de nya filmerna är inte dåliga, men de var och är inte i närheten så bra som original filmerna. Alla 3D effekterna (plus Jar Jar och snorvalpen Anakin) förstörde det helt för mig. Den sista spiken i kistan vart med den barnvänliga versionen utav Star Wars.
 
För de som inte växt upp med Star Wars på 70talet (jag är inte född på 70talet, men även på mitten utav 80talet så var Star Wars stort som tusan, hos både stora och små), så kan jag förstå att man inte fattar varför folk är upprörda.
 
De har ju liksom fått en helt annan bild utav Star Wars än vad t.ex. jag fått. För min del så var Star Wars som bäst när Mark Hamill (Luke Skywalker) och Harrison ford (Han Solo) medverkade i Star Wars. Det fanns liksom en själ, och en pasion bakom det hela.
 
För att inte tala om att Star Wars kändes mer autentiskt och verkligt. De nyare filmerna är ju till 70% gjorda utav dyra specialeffekter och datorgrafik...
 
teddiefilms Star Wars klipp talade verkligen till mig. Jag hoppas innerligt att Lucas själv kollar på filmen!



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy