n1wzAdy

Left 4 dead 2 - Crash Bandicoot! comment_here

Börjar det inte bli dags för en ny DLC Valve?
 
Det har gått bra många månader sedan sist jag spelade L4D2. Det började liksom kännas rätt mycket same, same efter ett tag. Man tröttnade helt enkelt, dessutom så fanns det andra titlar (t.ex. Diablo 3, Brutal Doom) som lockade desto mer.
 
Själv så tycker jag att Valve varit lite väl lata på uppdaterings fronten om jag ska vara ärlig. Jag menar, har man plöjt igenom samtliga kampanjer, och spelat online i 100tals timmar. Då finns det inte mycket kvar att göra. Vill man ha något nytt, då får man i sådant fall vända sig till L4D communityt.

Själv så är det avsaknaden utav nya vapen, fiender och attacker som gjort att jag tröttnat helt på L4D. Jag har dock inte avinstallerat L4D2, för det händer faktiskt att jag ibland för ett sug efter L4D2 (även om det var länge sedan nu).
 
Och jag började helt klart känna ett visst sug efter L4D2 efter att jag kollat på Crash Bandicoot! part 1 klippet. Så check It out!
 


robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy