n1wzAdy

Epidemic - Helt enkelt suveräntcomment_here

epidemic
Jag vet inte om ni tänkt på det. Men mycket utav den bästa musiken som gjorts i världen, är outgiven sådan.
 
Ständigt dessa internet troll. De är vad jag kallar för de ultimata no life människorna, hela deras existens går ut på att tracka, förstöra och reta upp människor. Jag får dessvärre min dagliga dos nu mera, för ju mer känd man blir (det innefattar givetvis om man kommenterar mycket på nätet också, vilket jag också gör) ju mer skit får man ta.
 
Men det rinner av mig som vatten på en gås, jag tycker bara att det är synd att folk ska hålla på så här. Men som jag nämde, det hör till. Man får vänja sig, och lära sig att hantera internet trollen på bästa tänkbara sätt. Och det bästa sättet är att ignorera de, att inte ens svara tillbaks.
 
För det är ju just precis det som de vill, att provocera fram ett mot argument. Sedan är cirkusen i full gång. Ibland så kan man dock inte riktigt låta bli, de tigger liksom om att få en digital käftsmäll. Men för det mesta så håller jag mitt huvud kallt, och slår på någon skön och avslappnande musik.
 
Som idag, då fick det bli Epidemic. Musiken gjorde verkligen underverk för mina nerver och mitt humör!



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy