n1wzAdy

Lollipop Chainsaw - Babes och mer Babescomment_here


Jessica Nigri = hawt!

Goichi Suda har verkligen en rätt bisarr fantasi och kreaktivitet. Men kollar på man på hans meritlista över tidigare spelskapelser, så borde man egentligen inte bli så där jätteförvånad över hans och Grasshopper studios senaste alster Lollipop Chainsaw (som btw drivs utav Unreal Engine 3 motorn).

En blond super het tonårs cheerleader vs oändliga horder utav zombies, låter kanske inte som något vinnande koncept på pappret precis. Men jag vet e tusan om inte Suda är tillräckligt galen för att kunna få Lollipop Chainsaw att bli något riktigt bra.


Jag har en känsla utav att Lollipop Chainsaw kommer att sälja mest pga dess ögongodis innehåll. Bild gjord utav semsei-d4covnj

Så här mycket kan jag säga ialla fall, det finns nog ingen förutom Suda själv som skulle kunna mixa zombies, en cheerleader med en gigantisk motorsåg, med klatschig och gullig pop/rock musik. Och sedan döpa allt till Lollipop Chainsaw, och komma undan med det.

Det finns inget releasedatum för Lollipop Chainsaw än, men med tanke på att Grasshopper nu gör reklam/pr för spelet (för allt vad tygen håller, bokstavligen) i form utav cosplay tävlingar (checka in videon!). Så kan det inte vara så där värst långt kvar tills release dagen nu!

Så inom kort så kommer 360 och PS3 ägare världen över kunna gå loss på zombies ifärd en tight cheerleader uniform.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Patricia♔

Ja, snart funderar jag på att börja träna fast jag är sjuk och egentligen inte orkar. Jag vet inte om jag har tid att sitta och vänta på att må bättre.

Men det är verkligen sjukt bra jobbat av dig. Nu är det upp i vikt du ska, fast i muskelmassa då:)



Haha, jo alltså jag gillar också skräck, men jag mår så dåligt efteråt. Så därför blir det oftast att jag låter bli att titta på det:P

Date: 2012-01-30 Time: 22:24:10 Url: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Robin

- Patricia

Jag svarade mer detaljerat hos dig :-)

Date: 2012-01-31 Time: 12:02:52 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy