n1wzAdy

De bästa fps PC-spelencomment_here


Doom 3 står väldigt, väldigt högt i kurs hos mig. Speciellt med Perfected Doom 3 v 6.0 installerat.

I ärlighetens namn så gör sig FPS spel allra bäst på Pcn. Tangentbord och mus har liksom varit ett måste för mig sedan Unreal 1. Jag är dessutom mer utav en PC Gamer, än en konsol gamer. 70-80% utav min tid spenderar jag framför just ett PC spel.

Jag tycker liksom att det är rätt så svårt att göra ett FPS spel rättvist till konsol (pga kontrollerna). Det finns givetvis undantag, och det går att fixa tangentbord även till konsol (till både 360 och PS3, vad jag förstår det som).

Själv kan jag knappt ens spela en FPS titel med handkontroll, för då känns det som om man blivit av med ena armen. Jag känner mig handikappad kort sagt. Men om vi återgår till PCn som spelplattform istället. Det finns många FPS titlar, men jag har valt att fokusera mig enbart på guldkornen.

Eller för att vara exakt, "pixelsmashers" har varit så vänlig och snickrat ihop flera sammanställda videos över hans (hennes?) FPS favoriter till pc. Några utav mina personliga favoriter är följande Swat 4, Bioshock, UT04, Stalker, BF3 och Doom 3.

Så, vilka är dina FPS favoriter till pc?




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: madeleine. s

Det är lugnt dä! jag är lika seg själv... Japp, laddade var vi, ha en super helg du också!

Date: 2012-01-29 Time: 13:08:00 Url: http://maddelaaans.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Jag minns inga specifika avsnitt av Arkiv X jag bara minns att jag var livrädd efter att jag tittat på det. Minns inte ens hur gammal jag var när det började gå på tv. Haha, fast bra var det vill jag minnas.



Hälsan är väl fortfarande inte på topp. Jag har en förmåga att tro att jag ska orka hur mycket som helst stunder jag känner mig bättre vilket gör att jag stressar på och sådär, men det gör visst att jag blir sämre i slutändan. Haha, vad rörigt jag förklarar:P

Allt väl med dig då?

Date: 2012-01-29 Time: 13:17:38 Url: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Haha ja de är ju sant :)

Date: 2012-01-29 Time: 16:04:40 Url: http://vannichi.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy