n1wzAdy

Cityville - Sim City på nätetcomment_here


Jag får förfrågningar om det här spelet varje dag nästan via fb. "Men kan du inte joina?"

Förutom Wow cataclysm, så snackar nästan alla jag känner om en helt annan titel. En titel som man finner på facebook. Först var det framville, nu är det Cityville. Som i korta drag är som en simplare online version utav Sim City (jag föredrar helt klart originalet om jag ska vara helt ärlig), och jag får förfrågningar nästan varje dag om att jag ska börja spela det.

Men svaret är nej, så ta inte illa upp. Men det där är typ (för min del ialla fall) ett spel man spelar om man har på tok för mycket tid på sina händer. För de jag känner sitter då inte i någon kvart och spelar precis. Utan det är med wow mått mätt. Alltså timmar och åter timmar om dagen.

Men med tanke på att Farmville har bra många fler användare (över 50miljoner) än Wow, (10miljoner) så fattar jag att utvecklarna (Zynga) utav Cityville och Farmville inte grinar illa. Det har gjort dom stenrika på alla FB användare.

Själva får jag säga pass på bägge spelen. Håller mig till singelplayer och MP spel. För jag har verkligen inte tid att sitta med något mmo spel alls faktiskt.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy