n1wzAdy

Pop the pig - Ett väldigt udda sällskapsspelcomment_here


Utav någon outgrundlig anledning så kom jag direkt att tänka på Cypress Hill låten "Looking Through the eye of the pig", men nej, inte riktigt rätt. Men nästan! Bild lånad utav toysrus.

Det vore påtok för enkelt att dra en massa skämt om feta amerikaner. Så jag skipar det helt, dessutom så tycker jag bara synd om de. I vilket fall, när jag var lite så var sällskapsspel det centrala i familjen på helgerna (innan vi fick en Sega Master System hemma vill säga).

Så jag vart lite så där lagom nostalgisk när jag kollade igenom en toys r us annons för en stund sedan. Det var en produkt som fångade mitt intresse extra mycket (på gott och ont). Spelet heter "Pop the pig", och det går kort och gott ut på att mata grisen tills den spricker.

Om det är kul eller ej, har jag inte den blekaste. Men videon och produkten var tillräckligt underhållande för att jag skulle ta mig tiden att skriva om den.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

Jadå, sj?

Date: 2012-02-27 Time: 23:33:47 Url: http://four.blogg.se/
Postat av: julia ♥

sv: Blir jätte glad :D Tack igen :D

Date: 2012-02-27 Time: 23:42:28 Url: http://juliayes.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy