n1wzAdy

YUKI [D_Drive] - It´s ALL in the fingerscomment_here


Den här tjejen kan spela gurra kan jag säga.

Det är nog första gången som jag någonsin i mitt liv som jag både lärt mig japanska och spela gitarr på en och samma gång. Yuki aka D_Drive både spelar live och lär ut hur man spelar gitarr (hon lär givetvis inte ut japanska, men är man intresserad utav det så kan man faktiskt lära sig det också medans man lyssnar på Yuki).

Själv så hoppas jag att jag har råd att köpa en ny gitarr nästa år, för det kliar verkligen i fingrarna att sätta igång på allvar igen. Tur att man kan fylla ut den avsaknaden med lite sköna gitarr licks ifrån Yuki tills vidare. Enjoy!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: A.L

svar' ne men måste tyvärr hem idag :/ va kul! vart ska du?

Date: 2011-10-31 Time: 16:05:44 Url: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

- precis ;)!

Date: 2011-10-31 Time: 16:18:13 Url: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Robin

- A.L

Jag ska till Brasilien :-d

Date: 2011-10-31 Time: 16:37:14 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy