n1wzAdy

Tomb Raider II - The soundtrackcomment_here


Än bättre än det första spelet imo.

Jag vet inte hur det är med er, men jag lyssnar på olika slags musik beroende på mitt humör och vad jag gör. Oftast är det metal, rock och elektronisk musik när jag tränar, klassisk musik när jag läser, jazz när jag tänker och försöker att vara kreativ och blandad spelmusik när jag jobbar.

Idag t.ex så har det varit musiken ifrån Tomb Radier 2 för hela slanten. Spelet i sig är på alla sätt och vis bättre än originalet och dess soundtrack är nu ännu mer maktigt och pampigt. Men i stort så håller musiken genom hela Tomb Raider serien en väldigt hög kvalité.

Fast man inte spelar Tomb Raider, så kan man få gåshud bara genom att lyssna på dess musik (från vilket valfritt Tomb Raider spel som helst i stort sätt), och det är då inte många spel som kan skryta med en sådan sak precis. Påtal om Tomb Raider btw, köp Tomb Raider The Greatest Raids till pc vetja.

Då ingår ju de första fyra spelan till priset utav ett spel =)



/Robin
Gaming Ground Sverige

Tomb Raider The Greatest Raids

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: A.L

svar' åh va gott det låter :D

Date: 2011-10-30 Time: 12:36:34 Url: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Robin

- Jenny

Med tanke på att jag annars lever rätt fattigt rent matmässigt, så passar jag helt klart att njuta när jag får fin mat serverad :-d

Date: 2011-10-30 Time: 14:37:13 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

- ingenanning :)

du får gå in på deras hemsida och fråga ;)) hehe

Date: 2011-10-30 Time: 15:42:56 Url: http://naattisplace.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy