n1wzAdy

Halloween är snart här - Skräckfilms tips!comment_here


En helt klart sevärd film. Rob Zombie kan han, när han vill.

För de flest utav sveriges skolungdomar så är det snart novemberlov och Halloween firandet står inför dörren. Om jag bortser ifrån julen så är Halloween min absoluta favorit högtid på året. Jag kommer inte ihåg exakt när jag och min familj började fira det på allvar, men det måste vara åtminståne 10-15år sedan ialla fall.

Själv så förknippar jag Halloween med skräckfilmer i mängder, skräckspel, träffa familjen, och att skrämma andra människor. Men om vi fokuserar på skräckfilms biten. Jag kan inte påstå att det varit så där värst mycket sevärt på tv inom den schangern de senaste åren precis.

Så vill man ha något bra att kolla på så får man allt köpa eller hyra en bra skräckis själv. Men eftersom jag är en vänlig själ utav mig, så tänkte jag dela med mig utav några riktigt bra tips på skräckrullar till er (listan utgår inte ifrån någon slags ranking ordning eller liknande).

1. Dawn of the dead (originalet)
2. The Thing
3. Evil Dead 1-3
4. Halloween (första filmen)
5. The mist
6. Day of the Dead
7. Hellraiser
8. The Hills Have Eyes
9. Friday the 13th
10. The Exorcist

För en topp 100 lista klicka här!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Alicia

Åh, vad jag blev sugen på skräckfilm nu! Det är nästan det ända jag kollar på, förutom filmer som da vinci koden, inception och national treasure-liknande filmer. Är dessutom den enda av mina kompisar som gillar skräckfilm... hur ska jag klara mig egentligen? :)

Date: 2011-10-24 Time: 21:20:58 Url: http://contagiously.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för besöket på min blogg:)

Nu laddar ni för fullt inför halloween

Date: 2011-10-24 Time: 21:28:16 Url: http://baklust.blogg.se/
Postat av: beccis

tack för kommentaren om min klädstil, blev glad :D :D

Date: 2011-10-24 Time: 21:36:19 Url: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Damn it! Det var ett bra jobb att tappa 20kg under bara sommaren, och så mkt som 55kg totalt! SKITBRA! Jag har en hel del att ta igen efter att denna bebis kommit kan jag lova... då jag tangerat din maxvikt också ;)

Date: 2011-10-24 Time: 23:16:46 Url: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Robin

- Alicia

Haha! ja det är inte lätt att ha en bra för smaker o ting i livet ibland;-)



- Helena

Ooo ja =) räkna med att se mig som pumpking Jack i år xD



- beccis

Det var så lite så =) kul att du vart glad!



- Annika

Tack så mycket :-d det viktiga är att verkligen ha fast rutiner och att hålla fast vid dom. Börja i en liten skala och jobba dig uppåt, annars blir man bara besviken och tappar motivationen.



Det kan även vara en bra ide att träna ihop med någon, då träningen blir roligare. Samt att man kan pusha varandra!

Date: 2011-10-25 Time: 00:23:17 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy