n1wzAdy

Game Of Thrones - En riktig Fantasy överdoscomment_here


Ja, Sean Bean är med i GOT.

Den evighets långa väntan på Peter Jacksons The Hobbit är minst sagt både smärtsam och dryg. Men det verkar ialla fall som om det kommer en liten tröst och smärtlindrare, i form utav tv-serien Game of thrones. Det är inte så där jätte konstigt heller, med tanke på att serien är baserad på George R.R. Martins bästsäljande fantsy böcker "A song of ice and fire".

Man kunde ju inte heller låta bli att få Sagan om ringen vibbar när man skymtade till självaste Sean Bean i Game Of Thrones heller (Sean spelade ju Boromir i filmatiseringen utav Sagan om ringen). Jag noterade även precis att serien fått hela 9.4/10 i betyg (baserat på nästan 60,000 röster!) hos imdb.com.

Game Of Thrones börjades att sändas redan i april månad i år i Amerika (via HBO, samma kanal som har hand om The Walking dead. Om jag inte minns helt fel nu), och här i Sverige så började den tydligen att gå på kanal+ redan som i maj.

Jag har då inte sett någon som helst reklam för det om jag ska vara ärlig, bra jobbat liksom. Den kanske bästa tv-serien som gjorts på år och dar, har fått noll reklam så att jag missat den helt och hållet! jag undrar just om det finns någon dvd box för säsong 1 ute?

I vilket fall som helst, trailern, recensionerna, pressen, betygen och alla fansen talar för sig självt. Gillar ni Sagan om ringen så kommer ni att ÄLSKA Game of thrones!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

JAG älskar Game of Thrones! (Och Sagan om Ringen... hehe). "Bra" för dig att du inte sett den innan, jag såg klart allt så fort ett amerikanskt avsnitt fanns ute, så nu dröjer det jäääääättteeeeeelååååång tid innan säsong 2 drar igång i april 2012... ;)



sv, Och tack så mycket! Kan inte påstå att någon frågat mig, men det dimper in lite "läsarbilder" lite då och då :)

Date: 2011-11-01 Time: 07:21:52 Url: http://nevnarien.se/
Postat av: Robin

- Elin

Åh! du gillar alltså den serien du med =) a, haha, då har man liksom något vettigt att kolla på igen :-d jag la märke till det igår -_- april 2012 är ju jätte långt bort i tiden...



Nä, nu skojar du väl med mig? seriöst? det måste göras!

Date: 2011-11-01 Time: 10:01:22 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy