n1wzAdy

FPS russia - Riktig FPS Action!comment_here


I ryssland spelar man inte FPS spel. Man ÄR FPS på riktigt!

Jag har alltid haft lite försmak för Ryssland. Troligen så beror det på att jag spelat på tok för mycket Red Alert (som Sovjet) som mindre, samt att jag har flera ryska kompisar som jag spelar online med. En rysk vän till mig hörde att jag gillar FPS spel (vanligen så spelar vi mest RTS titlar ihop), så frågade han mig om jag inte skulle vilja se the real deal istället?

"Vad menar du?" frågade jag. Jo, FPS Russia. En helt galen ryss som testar miniguns, eldkastare, hagelgevär, ja, precis ALLT i vapen väg. Är inte killen rik på riktigt, så antar jag väl att ryska militären sponsrar honom på något sätt. För det är då inga billiga leksaker som han bränner av ammunition till precis.

Men jag är helt klart avundsjuk på mr FPS Russia, som får leka med vapen hela dagen (och dessutom får betalt för det!. Checka in hans videos på nätet säger jag bara!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIENE

coolt:O

Date: 2011-10-30 Time: 18:01:01 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ida

haha tack, typ ALIEN ögon då ;)

Date: 2011-10-30 Time: 18:02:10 Url: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Bella

tack så mycket, jo tack jag har haft en toppen helg :) Kram!

Date: 2011-10-30 Time: 20:24:52 Url: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

Coolt helt klart :cool: men jäkligt dyrt gissar jag på.



- Ida

Ungefär xD



- Bella

Any time madam :-) härligt att höra! som jag förstod det så är du i London nu, tur är väl det. Jag hörde precis att N.Y har värsta blizzard stormen över sig nu :S

Date: 2011-10-30 Time: 22:53:57 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy