n1wzAdy

D2 - Den eftertraktade Dreamcast titelncomment_here


På alla sätt och vis så var D2 långt före sin tid.


Det händer inte så där jätte ofta att flera personer under och samma vecka efterfrågar en och samma titel. Men den här veckan så återkom samma speltitel om och om igen. Jag syftar på Warps survival Horror spel D2 (uppföljaren till D) till Dreamcasten (släpptes 1999).

Dessvärre så är det lättare sagt än gjort att komma över ett komplett ex idag. I synnerlighet Pal utgåvan, majoriteten består utav japanska utgåvor eller amerikanska. Så vad är det som gör D2 så eftertraktat och must have då? själv har jag inte äns spelet i min ägo, än mindre har jag spelat det.

Men efter att ha sett Happy Video Game Nerd recension utav D2 så förstår jag nu varför ALLA vill ha D2. Trots att D2 nu är över 11år gammalt så håller grafiken fortfarande (lite som Resident Evil remake till GC, typ), och innehållet är verkligen något utöver det vanliga helt klart.

Man kan inte påstå något annat än att Kenji Eno (som även hade hand om originalet D) har en livlig fantasi och kreaktivitet. Det skulle behövs mer spel som D2 inom dagens spelbransch, nya och fräscha fläktar så att säga. Får se om man äns lyckas komma över ett ex själv inom en snar framtid, har lovat en kompis först dock.

För det tycks verkligen som om man missat en riktig spelpärla!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Sara

Hmm, bra fråga faktiskt! Har ju varit inne i vanliga mataffärer och handlat, men har aldrig tänkt på vad frukten kostar, har bara köpt liksom.. Men påminn mig innan jag åker till Vegas så ska jag kika, kan ju vara intressant att veta!! :9

Date: 2011-10-23 Time: 15:45:27 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Gabriella petkovic

grymt :) älskar tattoos

Date: 2011-10-23 Time: 16:11:11 Url: http://fashionsoul.blogg.se/
Postat av: Robin

- Sara

Var bara en tanke som slog mig, jag ska försöka att komma ihåg det :-d

Date: 2011-10-23 Time: 16:11:55 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Robin

- Gabriella

Thanks =) jag med! tänkte lägga upp bilderna här sen ^^

Date: 2011-10-23 Time: 16:16:31 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Du är hurtig du! Jag önskar jag också kunde säga sådär - men snart så... så fort ungen är ute är det fullt ös med träning :D

Date: 2011-10-23 Time: 16:24:25 Url: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Robin

- Annika

Jadå, bara att ta dig tiden när du har orken igen =) heja heja!

Date: 2011-10-23 Time: 22:55:25 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy