n1wzAdy

Zelda A Link To the past Snes - Super awsome!comment_here


Den bästa Zelda titeln imo.

Jag har inte direkt gjort någon hemlighet utav att jag gillar Zelda serien och då främst A Link To the past till/för Snes. ALTTP räknas fortfarande som en utav de bästa spelen i historien, få spel har äns kommit i närheten utav dess perfektion och höga betyg.

Själv kommer jag ihåg när jag spelade det för allra första gången 1993 (spelet kom dock ut 1992 i EU) hos en kompis. Ärligt talat så var jag helt mållös, för tänk på att det här alltså var tidigt 90tal. Det kändes som om man upplevde framtiden där och nu i ett litet pojkrum.

Man trodde inte att det var sant helt enkelt. Grafiken var (och fortfarande är) strålande vacker och charmerande, musiken och ljudeffekterna kunde få vem som helst upp-pumpade och redo för fight, bandesignen var out of this world, och bossfighterna var utav episka proportioner.

Allt det där som jag just nämns har den franska moddaren Kotomi försökt ta till vara på i och med en snes modd. Man skulle kunna kalla det för den ultimata A link to the past hylllningen. För Kotomi har nämligen gjort om sin snes till en episk ALTTP snes.

Ni kan själva kolla in hans mästerverk i en bildserie här nedanför.










/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv: ja ska kika om jag hittar nån idag:D

Date: 2011-05-24 Time: 10:26:40 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: haha, jag läste nåågonstans att visst mat framkallar just konstiga drömmar om man äter det just före läggdags.

Date: 2011-05-24 Time: 11:44:05 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ems

det är det :D tränar verkligen hela kroppen :D

Date: 2011-05-24 Time: 12:13:22 Url: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Robin

- lovisa

Sweet ^^



- LIENE

Där ser man =)



- ems

Det var som så jag förstod det också ^^

Date: 2011-05-24 Time: 15:23:14 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy