n1wzAdy

Jag är riktigt nära 85kg nu!comment_here


Min idol och främsta insperationskälla i livet, Bruce Lee. Om jag äns blir i närheten så vältränad som han så är jag nöjd.

En utav dagens bästa nyheter för min del vart när jag vägde mig efter träningen idag, jag är nämligen nere på 86kg nu. Jag började med en vinäger/sallads diet för ungefär 1 vecka sedan, och det funkar jäkligt bra kan jag säga.

Samt så har jag börjat märka att det bränts bort en hel del fett på min mage (troligen så hänger det ihop med att jag börjat powerwalka med vikter). Så jag tror nog att det är fullt möjligt för mig att gå ner ytterligare 5-6kg på 4-5veckor, räknat från idag.

Jag tänkte ladda upp nya bilder nu på söndag. Mina joggningstider blir bara bättre och bättre också, men de är långt ifrån min de som min elitsoldat till bror har xD men jag är väldigt nöjd med hur min träning fungerar. Så det är bara att kämpa vidare!

Nu lämnar jag över ordet till Tysklands stolthet (näst efter Rammstein och Kraftwerk) Sodom!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy