n1wzAdy

Fear 2 - Cyborg Ninjor och emp granatercomment_here


De osynliga sattygen från ettan är tillbaks i tvåan. Fast denna gången är de ännu drygare och dödligare att ha att göra med.

Som inte vanliga ninjor är tillräckligt farliga och dödliga. I Fear 2 får man möta cyborg ninjor med superkrafter och klor, just det, nämde jag att de kan göra sig osynliga och klättrar på väggar också?

Jag är riktigt nära slutet utav Fear 2 nu och det märks på svårighetsgraden (som skruvats upp ännu ett par nivåer). Det finns ett ställe (tänker inte spoila var) där man klättrar upp för gud vet hur många stegar för att komma upp på en plattform.

Det är mörkt och dödstyst i den stora lagerlokalen som man befinner sig i. Det enda som hörs är äns egna fotsteg och lampor som blinkar till och från (elskadade lampor). Givetvis så skulle man gå rätt in i en fälla, där hela 6st ninjor attackerade än samtidigt. Jag har seriöst talat inte fått en sådan adrenalinkick i ett spel på evigheter, man sköt på precis allt som rörde sig.

Som tur e så hade jag några emp handgranater på mig (man kan då förlama ninjorna tillfälligt) och eftersom det är strider på närahåll så var/är automat hagel geväret att föredra. Jag bara pumpade i svärm efter svärm med hagel i deras cyborg kroppar, tills att de inte längre rörde en min.

När segern väl var min och den sista ninjan ramlat ihop i hög utav söndertrasat kött, så kunde jag inte göra annat än att känna mig som the king of ninjas, Shinobi typ. Segerns sötma var verkligen total, men glädjen varade inte så länge.

För Alma blir mer och mer aggressiv ju närmare man kommer källan som har med hela hennes existens att göra. Och Alma är mer än envis att hindra än från att nå dit, hennes attacker blir allt mer återkommande och frekvent. Man har verkligen fingret på avtryckar knappen precis hela tiden.

Något säger mig att avslutningen kommer att bli riktigt, riktigt våldsam. För Alma tycks ladda upp för slutfinalen. Jag ser fram emot att få ge snorungen riktigt med stryk.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: bella

hahah ja sant! :)

Date: 2011-05-22 Time: 15:17:49 Url: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Tackar. Kul du tycker det:D

Date: 2011-05-22 Time: 17:13:48 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- bella

Hai ^^



- LIENE

Klart ;)

Date: 2011-05-22 Time: 20:32:04 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy