n1wzAdy

Beavis and butthead - Balls of steelcomment_here


Jag kan inte direkt påstå att jag saknar skolan. Men högstadiet var fan good ol times.


Jaha, så var man ett år äldre igen då. Vanligtvis så brukar man få cp damp panik att fixa ungar, hus och grejer när man kommit över 25+. Men jag bryr mig ärligt talat inte, för min del så är det karriär och uppfylla livslånga drömmar som gäller.

Man får typ bara en chans i livet att åstadkomma någon extra ordinärt, så jag är bara glad för att jag är singel och inte har barn, för jag har verkligen inte tid med det. Jag känner på mig att det här är året då allt kommer att hända för mig, jag har den där magkänslan att det kommer att gå vägen.

Så det är bara att slita vidare. Nu lämnar jag över ordet till de två idiote...jag menar kreativa personligheterna Beavis och Butthead.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Mikaela

sv: okej, låter gott det! :-) hehe.

Date: 2011-05-26 Time: 09:35:21 Url: http://mikkans.se
Postat av: Frida

Tackar! Det ska jag nog ta mig tusan göra :)

Date: 2011-05-26 Time: 11:32:30 Url: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: MELI

sv: Hhahaha :D nej solarium undviker jag ;D

Date: 2011-05-26 Time: 11:53:13 Url: http://mmeeli.se
Postat av: Robin

- Mikaela

Yepp ^^



- Frida

Det tycker jag helt klart att du ska göra =)



- MELI

Haha, förstod nästan det ja P:

Date: 2011-05-26 Time: 12:06:32 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy