n1wzAdy

Veckans babe - Summer Walkercomment_here


Jag älskar den här kvinna, seriöst.


Då Robin kubbade iväg till gymmet så fick jag äran ännu en gång att lotta ut veckans babe. Personligen så har jag alltid varit lite så där svag för just latino och svarta brudar. Ärligt talat så tycker jag att några utav världens vackraste kvinnor är just latino, svarta, eller mix utav de bägge (svart och vit är en grym kombo det med).

Den här gången så är det hip hop bruden Summer Walker (hon är halv latino/svart) som tar hem priset som veckans babe. Jag känner inte till hela hennes bakgrund men hon är då bra mycket mer än bara snygg kan jag säga. De flesta skulle nog tro att hon är en bimbo, men sådant är inte fallet.

Summer har så många projekt igång att jag själv knappt fattar hur hon orkar hålla igång allt. Dessutom så har hon bevisat bimbo motsatsen mer än en gång i diverse olika intervjuer, så ja, hon är lågnt ifrån dum. Streetwise och book wise som sagt var.

Som jag ser det så är hon både smart, snygg, framgångsrik, självständig och full utav självförtroende. En kanon brud helt enkelt och veckans babe kronan är nu hennes.



/Player X
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: M E R E I

- Sara Sampaio är snyggare ;) Hon borde vara veckans babe nästa vecka :) Haha! Kram!

Date: 2011-06-28 Time: 16:06:00 Url: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tcker ni om bloggen gabrieleluksyte.blogg.se ?

Date: 2011-06-30 Time: 16:37:11 Url:
Postat av: Robin

- M E R E I

Nog är Sara Sampaio en pangbrud alltid ^^ fixar in henne i nästa vecka!



- gabrieleluksyte.blogg.se

Jodå, fast det är inte min kopp av te precis.

Date: 2011-06-30 Time: 18:07:48 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy