n1wzAdy

Veckans babe - Alexandra Johanssoncomment_here


En utav sveriges vackraste kvinnor imo.

Det är nog första gången som jag skriver om veckans babe så här pass sent på dygnet, men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Denna gången så är det en blogg bekant till mig som tar hem titeln som veckans babe. Och tjejen ifråga är ingen mindre än Alexandra Johansson (mer känd som "vadfanskajagheta", vilket är hennes blogg namn).


Det finns i princip inga kläder, hårfärger eller frisyrer som Alexandra ser dålig ut i.

Jag hörde väl talas om henne för kanske ett år sedan, och det var lite utav en slump. Egentligen så kollade jag efter tränings bloggar, så dök hon upp. För jag försöker ju som bekant kämpa mig ner till 78kg (jag kämpar vidare dock!).

I vilket fall som helst, jag trodde först till en början att Alexandra vara en drama Queen och allt det där. Men sådant var inte fallet, för hon är ju hur trevlig och go som helst =) jag känner inte Alexandra personligen, men hon har alltid tagit sig tid att svara på mina frågor osv.


Trots att Alexandra gillar att parta en hel del, så är hon ändå väldigt down to earth (och ej bitchig).

Själv skulle jag inte bli så där jätte förvånad om Alexandra blir en känd model i framtiden, för det finns seriöst talat inga kläder som hon ser dålig ut i. So there you have It, veckans babe är nu ett faktum. Jag hoppas bara att det löser sig med hennes onda knä som hon haft problem med en längre tid...

/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: men ååh tack så mkt haha vad gulligt inlägg :D länkar de på min fanpage ;)

Date: 2011-06-20 Time: 22:11:12 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Robin

- Alexandra

Det var så lite så =) åh, thanks!

Date: 2011-06-21 Time: 00:15:50 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy