n1wzAdy

Rammstein - Äger livecomment_here


Det räckte med att jag hörde Du riechst so gut från Live Aus Berlin albumet på högstadiet så var jag såld.

Av någon anledning så vart det här en sådan dag då man fick lust att lyssna på Rammstein och bara tänka tillbaks på den tiden då deras musik var som religion för mig under högstadiet och gymnasiet. Missförstå mig inte, jag älskar fortfarande Rammstein. Men det var väldigt speciella minnen som jag har fårn skoltiden.

Jag kommer t.ex ihåg en skolavslutning (troligen första ring på gymnasiet) när jag satt och lyssnade på Herzeleid albumet i en kyrka så att folk började kolla lite snett på mig xD eller när jag och ett par kompisar dundrade på med Live Aus Berlin skivan för fullt i min gamla lägenhet, så att grannarna med största sannolikhet kunnat sjunga med i låtarna om de velat och känt för det.

Dessvärre har jag aldrig haft nöjet att få se, höra och uppleva Rammstein liv. Var enda jävla gång som jag försökt att fixa fram biljetter så har det varit slut sålt. Och det suger rätt så jäkla hårt, med tanke på att Rammstein troligen är ett utav de bästa livebanden i världen.

Bara deras eldshower är ju ett kapitel för sig. Får se om man har turen att få se de live i år, det vore awsome i sådant fall!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Matilda

Ha en jätte bra midsommar! :D

Date: 2011-06-24 Time: 15:10:22 Url: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Robin

- Matilda

Tack =)

Date: 2011-06-24 Time: 15:59:44 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy