n1wzAdy

Halo: Reach - Lol momentcomment_here


Jag tycker ialla fall att Halo Reach är roligt. Så där håller jag inte riktigt med Player X.

Jag kunde inte undvika att läsa Player X total sågning utav Halo serien. Jag håller med på en del punkter, dock så tycker jag faktiskt att Halo Reach är riktigt roligt. Det kan hände hur mycket tokiga grejer som helst under en enda spelsektion över nätet.

Jag vet inte hur mycket som är buggar och hur mycket som faktiskt är som det ska. Men tro mig, det går att göra helt vilda saker ingame. Jag lyckades t.ex att hoppa ihjäl en fiende när jag råkade gå ut ur en farkost in mid air utav misstag, snacka om death from above xD

Vill ni få er ett gott Halo skratt så måste ni bara checka in videon här nedanför!



/Jonas
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv: ja:D fast jag jobbade :/ men den var fin:)sJ?

Date: 2011-06-27 Time: 12:57:54 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MELI

sv: Absolut =) ja den var underbar! Själv? :D

Date: 2011-06-27 Time: 13:31:21 Url: http://mmeeli.se
Postat av: M E R E I

- Det här inlägget ska jag länka till min bror! Han är en stor halonörd :)! Haha kram!

Date: 2011-06-27 Time: 14:47:19 Url: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Robin

- lovisa

Ah ha -_- härligt det ialla fall. Jodå, var med familjen, min mellan broder bjöd ut sin tjej också ^^



- MELI

Sweet! samma här =)



- M E R E I

Hehe, då kommer nog din bror att bli glad ska du se :)

Date: 2011-06-27 Time: 17:56:26 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy