n1wzAdy

Dio - Kungen utav heavy metalcomment_here


Dia har många bra låtar och album på sitt samvete.

Det vart Dio för hela slanten idag när jag power walkade, det gav mig verkligen extra energi och ork att inte sakta ner på tempot. Jag har märkt att jag bränner en hel del kalorier att köra på som jag gör, 4.8km med vikter gör sitt kan jag säga.

Och med Dio i hörlurarna så är det bara win, win som gäller. Jag saknar verkligen karln, han var en riktig superstjärna och underhållare. Men den där satans jävla cancern som sagt var...Dio dog på tok för tidigt (dio var endast 67år). Som jag ser det så är det allas ansvar att göra något åt cancern, för det kan drabba alla.

Äns vän, en familjemedlem, äns fru/tjej eller än själv. Hade det funnits ett botemedel så hade kanske Dios (och många andras) liv gått att rädda. Metal scenen förlorade sin stora stjärna den 16maj 2010, och jag har fortfarande svårt att acceptera att Ronnie är borta.

Därför är det desto viktigare att hålla minnet kring honom och hans rock bedrifter vid liv, så att han aldrig glöms bort. För då kommer han ALDRIG att dö, för legender dör aldrig, de lever vidare i folks hjärtan.

Så ladies and gents, I present to you DIO!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Bra smak ;)

Date: 2011-07-26 Time: 20:47:11 Url: http://bodybybeijer.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy