n1wzAdy

Tränings vecka 13 - 82.6kg!comment_here


Inte långt kvar till 78kg nu, mycket blod, svet och tårar och hundra och åter hundratals timmar av slit har jag fått lagt ner för att gå ner från 93 till 82kg.

Jag får be om ursäkt för den minst sagt urusla uppdateringen på träningsfronten (det senaste inlägget var ifrån den 5juni, alltså över en månad sedan), jag har dock INTE legat på latsidan. Utan det har varit precis tvärtom, jag har haft full rulle med både träning och jobb.

Men nu tänkte jag redovisa hur träningen gått för er. Sedan jag började använda mig utav Endomondo (en app för Iphone) så har min motivering att träna hårt bara ökat, för det känns som en highscore lista och att man tävlar på blodigt allvar.

Sist jag vägde mig i början utav juni så vägde jag 84.5kg, så jag har gått ner ytterligare 2kg på en månad ungefär.


Jag har blivit av med en hel del fläsk på både ryggen och mina armar.

Jag har kört på följandevis i flera månader nu. Jogga 4.6km tre gånger i veckan och efter att jag vilat en stund så kör jag på sandsäcken och sedan lyfter jag skrot. Och varje morgon så simmar jag 1km innan frukost, de dagarna när jag inte joggar eller lyfter skrot så ror jag eller power walkar med vikter.

Jag är 100% fokuserad på att nå fram till mitt mål och att bli riktigt, riktigt vältränad. Jag ger mig helt enkelt inte.


Magen och bröstet har jag dock märkt störst skillnad på och jag är grymt glad för att jag ÄNTLIGEN börjat märke en skillnad där.

Jag har aldrig i mitt vuxna liv vägt under 80kg, inte heller har jag haft en uber vältränad kropp heller. Så det har ska bli en riktigt intressant förvandling. Men jag känner att jag är skyldig mig själv det här, samt så känns det så satans jävla skönt att överbevisa alla som trot att jag inte skulle klara det här, att de har fel.

Jag har också haft väldigt stor hjälp utav mina idoler Bruce Lee, Mike Tyson, Sylvester Stallone och Jackie Chan. För alla tre har grymt bra träningsprogram, råd & tips. Jag kom även underfun med att jag fick i mig på tok för lite protein om dagarna, så det har jag också ändrat på.

No pain, no gain som sagt var, och jag rädds inte smärta. Jag kommer att klara det här, vara så säkra!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy