n1wzAdy

Afterburner effekten - Bli deffad och få sexpack!comment_here


Vill man bli en uber biff som t.ex Brock Lesnar, då jävlar får man slita kan jag säga.

Det lönar sig helt klart att vara social med personer som är grymt insatta i det här med träning & kost. Jag fick hur mycket tips och råd som helst igår kväll. Nu jäklar ska det maxxas, är ni bekanta med afterburner effekten? om inte, så tänkte jag tala om för er lite lätt vad det innebär.

För det första så ska man alltid, alltid träna INNAN frukost, direkt på morgonen. För då bränner man mest fett och kroppen fortsätter att bränna fett under dagen också. Jag fick också veta en hel del om vad man kan stoppa i sig för att bränna ännu mer fett.

Där ibland t.ex grönt te, curry, chilli, ett glas vatten med vinäger i varje morgon och proteinrik kost, samt långsamma kolhydrater som t.ex havregrynsgröt. Jag kan ärligt talat säga att det här med träning och fettförbränning är bra mycket mer avancerat än vad jag trodde.


Jag har flera gånger fått frågan vad det är som motiverar mig att träna så hårt som jag gör. Svaret är rätt enkelt, kvinnor. Let´s face It, en vältränad, sexig och snygg kropp är rena brudmagneten.

Det är som en vetenskap. Det är så många variabler som man måste ta hänsyn till för att få en maxxad effekt, och jag var helt ute och cycklade kan jag säga. Så nu har jag fått hjälp på traven att komma in i matchen på allvar.

Det ska också nämnas att man bör undvika alkohol, för det segar ner fettförbränningen. I mitt fall är det dock cool, för jag dricker typ aldrig så. Jag kollade även in det här med "sixpackshortcuts", för jag är så sjukt jävla less på att jag inte får en fin mage.

Men nu ska det bli ändring på det och nu har jag en egen PT också som hjälper mig. Jag kan även avslöja att det här med sova och andas rätt är nästan lika vikt som själva träningen och vad man stoppar i sig. Mitt absolut bästa tips till er är att snacka med någon som verkligen är insatt i det här med träning & kost, så att ni får en sån pass bra start som möjligt med eran träning.

Samt att ni får snabbare resultat också, ni slipper liksom slösa bort en massa tid på grejer som inte är lika effektivt. Jag fick en massa inspiration utav klippen här nedanför också, lycka till med träningen och allt gott folk!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy