n1wzAdy

pipboy 3000 för ipod touch/Iphone m.m.comment_here


Gillar man fallout, så kommer man att älska det här temat/skinnet.

Jag trixar runt för fullt med min Iphone 4 under den gångna dagen. Och givetvis så ville jag även ändra på min mobils utseende. Så jag testade ett fallout 3 tema vid namn Pipboy 3000. Resultatet vart rätt så lyckat faktist, fast det märks att temat behövs fixas till en del.

Ett varningens ord dock till dom som får för sig att ladda ner det här. Ni gör det på egen risk. Se till att göra en backup på era inställningar osv (återställningspunkt) INNAN ni försöker er på att ändra något på eran Iphone 4.

Jag vet dock inte om man kan ha flera skins/teman installerade samtidigt (som man kan switcha emellan och byta ut som man bäst vill). Men det lär jag nog komma underfun med inom kort! enjoy i vilket fall som helst och lycka till =)



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: angelica

sv ååh tack! :)

Date: 2011-02-22 Time: 23:20:00 Url: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

Date: 2011-02-23 Time: 02:59:51 Url: http://annsoh.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy