n1wzAdy

Emanuela de Paula - Vem sa att svart inte är vackert?comment_here


Emanuela de Paula. En utav världens vackraste kvinnor i min mening.

Innan jag springer iväg på ett ärende, så måste jag passa på att tacka en tjej (kommer tyvärr inte ihåg hennes namn!) som upplyste mig om vem den vackra donnan här uppe på bilden är. Jag har i flera månader sett henne på nätet, tv osv.

Men jag har aldrig uppfattat vad hennes namn varit. Emanuela de Paula är en brasiliansk model (född 1989) och hon gör bland annat reklam för svenska Gina Tricots kläder. Och nu känner man en viss lättnad över att man vet vem hon är haha.

Paula har dessutom bevisat en gång för alla att svarta kvinnor kan (är) vackra =) hon är seriöst talat så vacker att det gör ont!

Med det sagt, ha en fin helg allihop!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: cindiie

visst är hon snygg :p

Date: 2011-02-19 Time: 16:18:55 Url: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: Robin

- cindiie

Hon pryder nu mera mitt skrivbord ^^ blir lika glad varje gång jag ser henne =)

Date: 2011-02-19 Time: 17:52:21 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy