n1wzAdy

Vinnarna i veckans Bloggar och Hemsidor 4-11deccomment_here

a winner is you
Yes indeed.

Precis som utlovat så har vi nu valt ut 5st vinnare ur veckans bloggar & hemsidor tävlingen som vi startade för en vecka sedan (4dec, slutade idag 11 december). Det vart en hel del deltagare också, så det tog sin lilla stund att välja ut 5st vinnare ur mängden.

Men det fanns 5 personligheter som verkligen stack ut lite mer än alla andra. De personerna finner ni här nedanför! stort grattis till alla vinnarna. Och bättre lycka nästa gång till de som inte vann denna gången, men var ej ledsen i ögat. För det kommer upp en ny tävling imorgon!

epicfaiil.se

Epicfail, med rätt att underhålla och bjuda på sig själv.

Motivering:
Epicfail är verkligen inte som andra blogg tjejer. Hon är typ raka motsatsen till precis ALLT som man vanligen förknippar med "tjej" bloggar/bloggare. Istället så är det humor & underhållning som står på listan. Just det här att hon vågar stå ut, köra sin egen grej och gör det på ett roligt och bra sätt. Det gjorde Epicfail till ett givet val från våran sida.

lavitadilovisa

Lovisa Eriksson är en riktig hejare på det här med träning, diet & kost. Det gillar vi!

Motivering:
Träning & kost ligger mig personligen väldigt varmt om hjärtat. Så det var jätte kul att en riktig tränings brutta valde att vara med i våran tävling, och Lovisa är just precis den personen & tjejen som jag syftar på. Hon delar gladligen med sig utav både tips, träningsmetoder och kostråd till sina läsare. Något som jag själv fått stor nytta av t.ex. Så Lovisa var en given vinnare i mina ögon!

issabellek

Att Issa gillar musik (och katter för den delen) går ej att ta miste på. Då hennes blogg är smockade med just musik (hennes egen bland annat).

Motivering:
Samtliga utav oss på The Gaming Ground gillar musik. Så givetvis så vill vi ha med en person som också gillar musik bland våra vinnare, och vad bättre kan vara än en person som inte bara gillar musik, utan som även gör sin egen musik. Issa både sjunger, rappar och skriver egna låtar. Jag har lyssna på en del utav det hon gjort. Idol nästa säger jag, och en vinnare säger vi!

Spelbroderna.se

Två bröder som spelar, och skriver om sitt brinnade intresse för spel. Det gillar vi helt klart.


Motivering:
Med tanke på att jag själv älskar allt vad tv-dataspel heter, och att jag har två yngre bröder som också spelar. Så fastnade jag helt klart lite extra för Spelbröderna. Jag kände mig hemma hos de helt enkelt, jag kommer ju trots allt ifrån en familj där samtliga familjemedlemmar spelar. Så det var inte så där jätte svårt att välja ut Spelbröderna som vinnare, det vara bara ett logiskt val från våran sida.

Medialen

Christian diggar både oldschool och nyare titlar. Inom alla möjliga genrer och sjangrer. En härlig gamer personlighet helt enkelt.


Motivering:
Det går verkligen inte att ta miste på att Medialen (Christian Åkerstedt) bokstavligen älskar tv-spel. Det är verkligen en gott och blandat påse utav tv-spels godbitar, som man möts utav när man besöker Medialens sida. Är man i synnerlighet en spelsamlare (som jag själv t.ex) så kommer man att gilla Medialen utan tvekan!

 

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy