n1wzAdy

Veckans babe - Miss Prestincomment_here


Miss Prestin. Det blonda bombnedslaget ifrån Kanada. Hon är även ett riktigt träningsfreak.


Jag har mer än en gång kliat mig själv i huvudet över hur tusan i helvete tjejer som Miss Prestin fått sina vältränade kroppar. Men ju mer jag läsat, studerat och pratat med folk som tränar på proffsnivå, ju mer har jag förstått att jag gjort helt fel.

Det är så mycket som ska klicka varje dag för att man ska få ett bra slutresultat. Diet, träning, sömn, vitaminer ect ect. Men nu jäklar har jag börjat förstå vilket recept som är = framgång för mig. För det är ju faktist som sådant att alla har ju unika kroppar, så det finns ju ingen direkt universallösning som funkar för alla.


Inte mycket fett på den där kroppen inte.


För det andra så är viljestyrkan och den mental biten minst lika avgörande det. Jag fick dock en hel del inspiration utav våran veckans babe för denna gången, miss Prestin. Förutom att hon är ögongodis utav guds nåde, så kan hon även en hel del om träning, diet, kost och fettförbränning.

I mitt fall t,ex, jag åt bara en banan och lite hasselnötter tidigare idag, sedan joggade jag i 5km med vikter. Jag brände då säkerligen en bra bit över 600kalorier. Så utan att vara något matematiskt geni, fortsätter jag som jag gör så kommer jag (förhoppningsvis) att få en lika het kropp som Prestin (fast som kille då).

Men nog bubblat, Miss Prestin var det visst!



/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Nepp, här blåste det typ ingenting. Var bara lite som vanligt. Men ingen storm eller liknande. :)

Date: 2011-12-26 Time: 19:35:37 Url: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Robin

- lil

Skönt att höra att du inte behövde uppleva samma sak som jag ialla fall, fick dessutom precis höra att det blir samma sak ikväll igen :S

Date: 2011-12-26 Time: 23:46:46 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy