n1wzAdy

The last of us - Naughty Dog levererar nyttcomment_here


Naughty Dog gör sin egen tolkning utav I am legend?


Jag hoppas verkligen inte att folk på fullt och blodigt allvar trodde att Naughty Dog bara skulle nöja sig med Uncharted och mjölka vidare på den licensen in i det oändliga. Givetvis inte, det är en väldigt kreativ studio som vi har att göra med här.

Naughty Dog har aldrig varit något för upprepningar tidigare. Så när de avtäckte deras nästa spelprojekt "The Last Of Us" (vilket är en PS3 exklusiv titel), så vart jag ärligt talat inte så där jätte förvånad. Det var ju trots allt bara en logisk vidarutveckling för Naughty Dogs del.

Då jag gillar Will Smith och hans roll i "I am Legend", så kunde man givetvis inte låta bli att lägga märke till likheterna mellan filmen och The Last Of Us (vilket bara är positivt imo). Det är rätt uppenbart att The Last Of Us handlar om överlevnad för en liten grupp människor (kanske rent utav de allra sista människorna på jorden?).

Samt om samarbete och planering. Men på vilket sätt allt det här kommer att utspela sig och hur, är en helt annan historia. The Last Of Us har ialla fall fått stämpeln survival horror action/adventure. Så det kanske är en mix utav Uncharteds action, äventyrs moment och lite Silent Hill?

Vi får se hur det blir med den saken. Debut trailern som visades upp under Spike Video Game Awards, fick ialla fall en hel del människor att hoppas på något alldeles speciellt, unikt och helt underbart.

Så, kan Naughty Dog leverera?



/Player X
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: beccis

vad har du för planer till nyår? :)

Date: 2011-12-29 Time: 18:05:05 Url: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Ååh, vad jobbigt! Vad hände? :/



Nej, jag går hos en sjukgymnast för att jag har en oförklarig huvudvärk som jag har haft i 5 år, så de håller på att undersöka vad det är :/

Date: 2011-12-29 Time: 19:02:43 Url: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Spännande video ;)



SVAR: nej men precis. Alltså visst, det finns folk som vill ha många besökare. Men jag har hellre FÅ besökare som verkligen läser igenom mnna inlägg och kommenterar. Än MÅNGA som lämnar kommentarer och säger "Allt bra?" Eller vad säger du? :)



Den här situps "tävlingen" är ingen tävling. Jag tänkte starta olika träningsutmaningar varje månad, mest för min egen skull. Men många verkar vilja vara med :D Så det är för att vi ska kunna peppa varandra lite :) Jag kommer skriva under månaden hur det går för mig. Sen kommer jag kanske till och med öbrja skriva upp andras resultat också :) Det är väldigt nytt så har inte allt klart för mig :)

Date: 2011-12-29 Time: 19:04:30 Url: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Robin

- beccis

Nämen hej på dig =) jag kommer att ha rätt full rulle, med tanke på att nya sidan ska upp på lördag. Själv då? :-)



- lil' babustyle

Jag vart påkörd utav en gubbe i Enköping...så det har typ tagit flera år att rehablitera min rygg (givetvis så har jag inte fått någon vettig ersättning för allt mitt lidande).



Shit! :S det lät desto värre. Jag hoppas att det inte är något allvarligt!



- ANGELICA

Jag håller med, annars besöker de ju inte ens sida för dess innehåll, utan enbart för att ge sig själv gratis reklam... Ah, då förstår jag =) kanske ska jag börja tävla också!

Date: 2011-12-29 Time: 23:53:34 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy